Opzetten van een Workstation
Voor het beheren van het magazijn en het verwerken van bestellingen hebben we een eigen portaal gemaakt, genoemd workstation. via https://workstation.dailypicker.eu kan je die bereiken op een computer of mobiel/tablet.
Gebruik van de software
Standaard staat de workstation ingesteld op printen via de browser. We hebben een zelf ontwikkeld programma gemaakt die alleen op windows werkt. via het menu (software) in de workstation kan je het programma installeren, inloggen met je gegevens en de juiste printers selecteren.
Printer aansluiten
Sluit je (label)printer aan en stel deze in op de juiste papiersoort. Onze software geeft de opdracht door aan de printer ge gebruikt de standaard instellingen. Als je via de browser print wordt ook de instellingen van de browser/printer gebruikt.
Gebruikers
Via de admin omgeving, via account, kan je gebruikers aanmaken. Elke gebruiker logt in op de workstations en hebben hun eigen rechten.
Ontvangsten verwerken
Magazijn medewerkers kunnen ontvangsten aanmaken en de producten scannen. Deze producten kunnen gelijk op een lcoatie worden geplaatst of later worden geplaatst/gesplits in het magazijn. Een Admin gebruiker keurt later de ontvangsten goed in de admin omgeving.
Magazijn stellingen
Als je een magazijn heb opgezet met stellingen of binlocaties kan je deze uitprinten via de admin omgeving. Je krijgt dan de magazijn locaties op stickers, om deze te kunnen plakken op de stellingen. Bij het inboeken of verplaatsen, kan je deze plekken scannen met je handscanner / telefoon / tablet.